• ​​Hoelang duur het verifiëren van een betaling?

Dit is afhankelijk van de gekozen betalingsprovider. Sommige betalingen worden direct geverifieerd (iDeal, PayPal), andere duren enkelen uren tot dagen. In het geval van een bankoverboeking wordt de betaling geverifieerd zodra het geld binnenkomt op de betaalrekening (dit kan tot enkele dagen duren).

  • Ik krijg de melding "Artikel limiet bereikt". Wat moet ik doen?

Er zit een limit op sommige artikelen, zodra je een betaling start kan wordt het bestellen van nieuwe artikelen onmogelijk. Zodra dat de betaling geannuleerd is (danwel zelf, of na enige tijd van inactiviteit) kun je een artikel pas weer opnieuw bestellen. Indien dit probleem zich blijft voordoen neem dan contact op met de helpdesk​.

  • Ik heb aangegeven dat ik wou tonen dat ik naar het feest kom, maar wil mijzelf toch uit de lijst halen? Of ik heb reeds besteld maar wil alsnog tonen dat ik op dat ik naar het event kom. 
Stuur een mailtje naar de helpdesk vanuit het mail adres welk je besteld heb met het verzoek om je uit de lijst te halen / op de lijst te plaatsen.